Vrijdag heeft Tweede Kamerlid Peter de Groot (VVD) een bezoek gebracht aan Nijkerk. Wij ontvingen Peter bij VVD Home aan het Molenplein.
In het begin van het Corona-tijdperk bezocht de Nijkerkse VVD veel ondernemers uit Hoevelaken, Nijkerkerveen en Nijkerk. Nu is er wederom een rondje Nijkerk gelopen waar een aantal nieuwe ondernemers inmiddels hun deuren hebben geopend. ‘’Het is mooi om te zien dat ook nu ondernemers de stap willen zetten om open te gaan. Zo blijft de binnenstad van Nijkerk leefbaar en bruisend.’’ Zegt ook Peter de Groot.
In de Tweede Kamer is de Harderwijker woordvoerder wonen namens de VVD. Daarom heeft lijsttrekker Niels Staal de Havenkom laten zien en de plannen voor onder andere de Stadshaven uitgelegd. De Rijkssubsidie die de gemeente Nijkerk toegewezen heeft gekregen helpt hierbij: ‘’Dit zorgt dat we sneller aan de slag kunnen zodat Nijkerkers eerder aan een woning kunnen komen. De meerwaarde van de goede contacten van de lokale politiek met Den Haag is vandaag weer gebleken.’’

Lees hier het gehele bericht:  https://www.nijkerkerveen.org/tweede-kamerlid-vvd-bezoekt-nijkerkse-binnenstad/

Categorieën: Nieuws